slovakman

2013

  • vznik vydavateľstva
  • tvorenie tímu

2014

  • vydávame tlačený mužský lifestylový mesačník SLOVAK MAN
  • SLOVAK MAN sa v apríli stáva najčítanejším slovenským mesačníkom pre muža
  • vyšlo 11 vydaní (január – december; letné dvojčíslo)

2015

  • 2015 vstupujeme na trh ako vyložene online médium na trh a rebrandujeme značku SLOVAK MAN na Manmagazin.sk.
  • druhý polrok 2015 dosahuje Manmagazin.sk návštevnosť 500.000 až postupne takmer 800.000 unikátnych používateľov (Zdroj: Google Analytics) a stáva sa najčítanejšie slovenské médium pre muža
  • Spúštame ženskú lifestylovú dvojičku Slovakwoman.sk
  • skúšame rôzne ďalšie projekty (napr. SlovenskeMamicky.sk)

2016

2017

  • ? 🙂