Prečo sa oplatí robiť to, čo vás baví a prečo sa oplatí robiť to s Next Media Group!

0
132

Pamätám si to presne. S kávou v ruke som prelúskavala web profesie stránku za stránkou, dúfajuc v nejaký zázrak. A ako pateticky to možno teraz znie, zázrak sa aj stal. Narazila som totiž na inzerát vydavateľstva Next Media Group, ktorý hľadal nové tváre s čerstvými nápadmi.

Okamžite ma napadlo len jedno: „Veď to je šité presne pre mňa!“ Keďže som však nemala hotový životopis a tiež som si chcela dať záležať na vzorových článkoch, na ponuku som nereagovala hneď. Po pár dňoch som si vyšperkovala životopis, pripravila tip top témy a s nadšením opäť otvárala ponuku. Čakal ma však nepríjemný šok.  „Ponuka už nie je aktuálna,“ hlásal popisok na stránke. Viete si predstaviť moje pocity.

Som tvrdohlavý Kozorožec, plán bol teda jasný. Na webe som našla spomínané online magazíny a kontakty, rozhodla som sa teda konať. Dianke, šéfredaktorke ženského magazínu som poslala veľmi „intenzívny“ mail, v ktorom som ju musela skrátka presvedčiť, že ja som ten správny človek, ktorý im v tíme chýba. 🙂  Nebudem vás naťahovať. Články sa jej páčili, našej spolupráci už teda nič nestálo v ceste. Parááda, tak predsa sa možno budem živiť tým, čo ma baví!

Krok za krokom som sa začala orientovať v kolektíve a fungovaní redakcie, to naj ma však ešte len čakalo. Za niekoľko týždňov som zbadala ponuku priamo od „hlavy“ vydavateľstva: Výzva číslo 2. – riaditeľ hľadá šikovného človeka, ktorý sa pustí do nového projektu zameraného mestá a regionálne spravodajstvo. Stála som pred dilemou: na jednej strane som sa vo vydavateľstve ešte len začala orientovať, no na tej druhej som si bola istá, že s mojimi skúsenosťami som ideálny kandidát. Nakoniec som sa rozhodla skúsiť šťastie a môžem len skonštatovať, že neľutujem. Ondrej, riaditeľ vydavateľstva mi dal slobodnú ruku pri budovaní nového projektu, ktorý je stále ešte v plienkach, no aj tak ho považujem v rámci môjho pôsobenia v Next Media Group za môj najväčší úspech.

Práca v tomto vydavateľstve je bez pochýb a bez štipky preháňania výnimočná, a to hneď z niekoľkých dôvodov. V prvom rade tu panuje obrovská miera slobody, ktorou ja ako šéfredaktorka ale aj samotní externí redaktori disponujú. Ďalším veľkým plusom, s ktorým som sa ja ešte počas mojej novinárskej praxe nestretla, je kolektív, kolegovci z iných magazínov sú vždy ochotní pomôcť, poradiť či naviesť tým správnym smerom. Byť súčasťou takejto partie je výhra! A stres..vééľa stresu, ale to už k online webom patrí…keď tú prácu miluješ, nie je čo riešiť! 😀

A plány? S našim mladým projektom chceme narobiť vietor medzi slovenskými magazínmi a čoskoro „saganovsky“ zamávať s veľkým úsmevom z diaľky konkurencii. A prečo verím, že sa nám to podarí? Lebo slovko „nemožné“ sa v slovníku mojom a ako som už zistila ani v slovníku Next Media Group nenachádza!

 

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here