História

slovakman

2013

  • vznik vydavateľstva
  • tvorenie tímu

2014

  • vydávame tlačený mužský lifestylový mesačník SLOVAK MAN
  • SLOVAK MAN sa v apríli stáva najčítanejším slovenským mesačníkom pre muža
  • vyšlo 11 vydaní (január – december; letné dvojčíslo)
2015

2015

  • 2015 vstupujeme na trh ako vyložene online médium a rebrandujeme značku SLOVAK MAN na Manmagazin.sk.
  • druhý polrok 2015 dosahuje Manmagazin.sk návštevnosť 500.000 až postupne takmer 800.000 unikátnych používateľov (Zdroj: Google Analytics) a stáva sa najčítanejšie slovenské médium pre muža
  • Spúštame ženskú lifestylovú dvojičku Slovakwoman.sk
  • skúšame rôzne ďalšie projekty (napr. SlovenskeMamicky.sk)

 

2016

2016

2017

2017

  • Hitky.sk sa stávajú vlajkovou loďou vydavateľstva, v tesnom závese Manmagazin.sk
  • SlovakWoman.sk patrí medzi etablované a popredné ženské lifestyle portály
  • Zábavný magazín Funmagazin.sk dosahuje obrovskú čítanosť a stáva sa popredným zábavným slovenským portálom
  • SportovyMagazin.sk sa usádza na trhu ako jeden z popredných športových portálov

 

2018

2018

  • Funmagazin.sk ako prvý magazín vydavateľstva pokorí hranicu 200.000 fanúšikov na soc. sieti Facebook
  • výrazne meníme spôsob spolupráce s redaktormi: z viac ako 140 externých redaktorov vyberáme cca dvadsiatku najlepších, ktorých angažujeme na full-time.

 

2019

  • Manmagazin.sk pokoril hranicu 4.000.000 prečítaní v rámci jedného mesiaca (01/2019), čím vytvoril rekord vydavateľstva a potvrdzuje svoju dominanciu v oblasti magazínov pre muža, kde od svojho vzniku prakticky nemá konkurenciu.

 

 

Rast čítanosti našich magazínov: