2013
- vznik vydavateľstva
- tvorenie tímu
2014
- vydávame tlačený mužský lifestylový mesačník SLOVAK MAN
- SLOVAK MAN sa v apríli stáva najčítanejším slovenským mesačníkom pre muža
- vyšlo 11 vydaní (január – december; letné dvojčíslo)

2015
- 2015 vstupujeme na trh ako vyložene online médium a rebrandujeme značku SLOVAK MAN na Manmagazin.sk.
- druhý polrok 2015 dosahuje Manmagazin.sk návštevnosť 500.000 až postupne takmer 800.000 unikátnych používateľov (Zdroj: Google Analytics) a stáva sa najčítanejšie slovenské médium pre muža
- Spúštame ženskú lifestylovú dvojičku Slovakwoman.sk
- skúšame rôzne ďalšie projekty (napr. SlovenskeMamicky.sk)

2016
- Manmagazin.sk dosahuje hranicu 1 milón unikátnych používateľov za mesiac (Zdroj: Google Analytics)
- SlovakWoman.sk sa usádza na trhu ako jeden z popredných ženských lifestyle portálov
- Vzniká dvojička k Manmagazin.sk a akási platená nadstavba: Manforum.sk
- Spúšťame ďalšie projekty Hitky.sk, Funmagazin.sk, TopGirl.sk, Omeste.sk, a niekoľko ďalších menších projektov
- ďalej pracujeme na SlovenskeMamicky.sk
- ku koncu roka reštartujeme SportovyMagazin.sk

2017
- Hitky.sk sa stávajú vlajkovou loďou vydavateľstva, v tesnom závese Manmagazin.sk
- SlovakWoman.sk patrí medzi etablované a popredné ženské lifestyle portály
- Zábavný magazín Funmagazin.sk dosahuje obrovskú čítanosť a stáva sa popredným zábavným slovenským portálom
- SportovyMagazin.sk sa usádza na trhu ako jeden z popredných športových portálov

2018
- Funmagazin.sk ako prvý magazín vydavateľstva pokorí hranicu 200.000 fanúšikov na soc. sieti Facebook
- výrazne meníme spôsob spolupráce s redaktormi: z viac ako 140 externých redaktorov vyberáme cca dvadsiatku najlepších, ktorých angažujeme na full-time.
2019
- Manmagazin.sk pokoril hranicu 4.000.000 prečítaní v rámci jedného mesiaca (01/2019), čím vytvoril rekord vydavateľstva a potvrdzuje svoju dominanciu v oblasti magazínov pre muža, kde od svojho vzniku prakticky nemá konkurenciu.
Rast čítanosti našich magazínov:
